Start cliënttevredenheidsonderzoek

22 juni 2017

Eind juni en juli voert Jeugdbescherming Rotterdam Rijnmond een cliënttevredenheidsonderzoek uit  onder alle cliënten, uitgezonderd de crisishulp. We willen van zowel ouders als jongeren van 12 jaar en ouder, hun mening over de begeleiding weten. De resultaten van het cliënttevredenheidsonderzoek worden besproken met ouders, jongeren en medewerkers.

Eind juni en juli voert Jeugdbescherming Rotterdam Rijnmond een cliënttevredenheidsonderzoek uit  onder alle cliënten, uitgezonderd de crisishulp. We willen van zowel ouders als jongeren van 12 jaar en ouder, hun mening over de begeleiding weten. De resultaten van het cliënttevredenheidsonderzoek worden besproken met ouders, jongeren en medewerkers.

Interactie verbetert veiligheid
De interactie tussen de jeugdbeschermer en de cliënt zien wij als het belangrijkste middel voor verbetering van de veiligheid in de gezinnen waar we mee te  maken hebben. Dat is niet altijd een eenvoudige opdracht.  Feedback van ouders en jongeren kan handvaten geven en helpen de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.

Leren van feedback
Doel van het cliënttevredenheidsonderzoek is om te leren hoe we ons werk nog beter kunnen doen en jeugdbeschermers de handvatten en ondersteuning bieden die daarvoor nodig is. Ook willen we de feedback  gebruiken als input voor innovatie van ons cliëntenbeleid. De resultaten van het onderzoek worden delen we o.a. via deze website.

Meer informatie
Voor vragen kunt u contact opnemen met Marion Welling, adviseur cliëntenbeleid marion.welling@jbrr.nl, T 06-50614110.