Klachtenformulier

  • * verplicht veld invullen en/of aankruisen wat van toepassing is

  • Klachten worden door de Klachtencommissie in behandeling genomen
    • indien een gesprek met de gebiedsmanager geen resultaat kan/zal opleveren of heeft opgeleverd
    • na ontvangst van dit ingevulde en ondertekende klachtenformulier*

  • Gesprek gebiedsmanager

  • Klachtenformulier
  • Ter informatie:
    • Uitsluitend klachten tegen handelen of nalaten zijn ontvankelijk;
    • Klachten over beleid kunnen niet worden beoordeeld;
    • Klachten dienen binnen een jaar na het ontstaan ervan te worden ingediend;
    • Het klachtenreglement is te vinden op de site van JBRR en kan op verzoek worden toegezonden.

    Hieronder kunt u zo kort en duidelijk mogelijk aangeven waarover u klaagt.
    De rechterlijke beslissingen die gelden in de periode waarover u klaagt, dient u bij te voegen.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf, docx, jpg, gif, png.
Feedback